طرح صحیح‌خوانی قرآن در بیجار اجرا می‌شود
کد خبر: 1422325
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
در ماه رمضان؛

طرح صحیح‌خوانی قرآن در بیجار اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری طرح صحیح‌خوانی قرآن کریم به‌مناسبت ماه رمضان در سطح شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گفت: طرح آموزش صحیح‌خوانی قرآن و نماز از ابتدای رمضان در سطح شهر و روستاهای بیجار شروع می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این طرح بیان کرد: این طرح با هدف ایجاد علاقه، توانایی و مهارت در خواندن صحیح و روان آیات و سوره‌های قرآن و نهادینه‌سازی آموزش قرآن در سطح جامعه آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا اظهار کرد: رمضان، بهترین فرصت برای به‌دست آوردن کمال و معنویت است که می‌توان در آن به تقرب رسید و حقایق را آنگونه که هست نظاره کرد.

وی ماه رمضان را بهترین فرصت برای اصلاح و خودسازی دانست و بیان کرد: سرکشی به نیازمندان و توجه به آن‌ها را در این ماه نباید فراموش کرد و از افرادی هم که عذر شرعی دارند یا به هر دلیلی نمی‌توانند روزه بگیرند، انتظار می‌رود برای رعایت حال روزه‌داران اقدام به روزه‌خواری علنی نکنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پایان با بیان اینکه رمضان، آیینه‌ای است که باید چهره باطن خود را در آن به نظاره بنشینیم، یادآور شد: این ماه بهترین فرصت برای خودسازی و رفع کینه‌ها و اختلافات است.

captcha