برگزای همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در شهرستان بیجار
کد خبر: 1425281
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
در ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

برگزای همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در شهرستان بیجار

گروه هنر: معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در ماه رمضان در شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رستمی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در ماه رمضان در شهرستان بیجار برگزار می‌شود، گفت: این همایش با حضور بانوان و آقایان مبلّغ و با بررسی موضوعات و مسائل روزه، ماه رمضان، سبک زندگی اسلامی و اعتیاد برگزار می‌شود.

وی به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در 30 هیئت مذهبی شهر سنندج اشاره کرد و افزود: در سالروز شهادت حضرت علی(ع)، در شهرهای کامیاران، بیجار و قروه دسته روی عزاداران را خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه در ابتدای ماه رمضان نیز در شهرستان قروه همایش «طلایه داران تبلیغ» برگزار شد، بیان کرد: در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) نیز، مجامع فاطمیون شهرهای سنندج، کامیاران، قروه و بیجار به اجرای برنامه می‌پردازند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه به حمایت از حلقه‌های تفسیر قرآن و فصیح خوانی قرآن اشاره و اضافه کرد: از برگزاری محافل انس با قرآن و جزءخوانی قرآن نیز در شهرهای استان کردستان حمایت می‌کنیم.

وی همچنین از برگزاری مراسم «حدیث باب عشق» در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مداحان و شعرای آیینی در رابطه با بیان فضایل امام حسن مجتبی(ع) و ماه رمضان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رستمی در پایان با اشاره به راه اندازی 15 هسته فرهنگی جوان در استان کردستان، یادآور شد: 56 بوستان تخصصی حفظ قرآن و احکام شرعی نیز در استان راه‌اندازی شده که سال گذشته محوریت حفظ قرآن بر روی جزء 30 بود، اما امسال حفظ جزء 29 مدنظر است.

captcha