حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین وظیفه تمام ملت‌های آزاده است
کد خبر: 1431709
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین وظیفه تمام ملت‌های آزاده است

گروه اجتماعی: مدیر عامل مؤسسه قرآن و عترت ثامن‌الائمه(ع) اصفهان گفت: موضوع حمایت از فلسطین و دفاع از حقوق آنان وظیفه شرعی و انسانی تمام ملت‌های آزاده است.

احمد زینلی، مدیر عامل مؤسسه قرآن و عترت ثامن‌الائمه(ع) اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از اصفهان، با توجه به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده و به‌ویژه مسلمانان علیه ظلم و بیداد مستکبران بین‌الملل و روز عزای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین باید از تجربه پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ با رژیم صهیونیستی که در سایه وحدت کلمه و رهبری واحد به‌دست آمد استفاده کند، بر جهاد و مبارزه ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

زینلی اظهار کرد: از آنجا که قانون اساسی ما برگرفته از اندیشه‌ها و تفکرات نورانی امام(ره) است که همگی برگرفته از دین مبین اسلام است، موضوع حمایت از فلسطین و دفاع از حقوق آنان وظیفه شرعی و انسانی تمام ملت‌های آزاده است.

وی گفت: ابراز تنفر و انزجار از استکبار جهانی، نشان از ایمان به قدرت لایزال الهی و موجب بر افکندن نقاب تزویر و نفاق از چهره بازی‌خوردگان و خودفروختگان خواهد بود.

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثامن‌الائمه(ع) بر اهمیت بیش از پیش مراسم امسال تأکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی مردم بی‌دفاع غزه را آماج حملات غیرانسانی قرار داده و به نسل‌کشی می‌پردازد.

captcha