پایگاه‌های راهنمای زائر منطقه ثامن به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی می‌کنند
کد خبر: 1444800
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
همزمان با دهه کرامت؛

پایگاه‌های راهنمای زائر منطقه ثامن به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی می‌کنند

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری منطقه ثامن مشهد از برپایی هفت پایگاه ویژه راهنمای زائر به صورت شبانه‌روزی در ایام دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی منطقه ثامن مشهد، سیدمحمد میرشفیعی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری منطقه ثامن مشهد، اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با رویکرد دینی، مذهبی، زیارت و امام‌شناسی و در جهت ارائه خدمات به زائران در سطح منطقه ثامن اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی هفت پایگاه ویژه به صورت شبانه‌روزی در این ایام بیان کرد: در این پایگاه‌ها که در خیابان‌های شیرازی، اندرزگو، میدان بیت‌المقدس، میدان طبرسی، چهاراه مقدم و پنجراه مشهد مستقر هستند، ارائه خدمات در قالب راهنمای زائر و همچنین محصولات گردشگری به زائران صورت می‌گیرد.

وی از برپایی ایستگاه ویژه دهه کرامت همراه با جنگ زیارت به مدت 10 شب در خیابان شیرازی خبر داد و گفت: تولید و توزیع محصولات فرهنگی ویژه دهه کرامت، برگزاری کارگاه داستان‌های زیارت زائران در ایستگاه کرامت از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

میرشفیعی با بیان اینکه در ایستگاه کرامت دو همایش با «موضوع زیارت و امام شناسی» نیز برگزار می‌شود، افزود: همچنین آذین بندی سطح منطقه با پارچه‌های الوان در 330 نقطه، نصب ریسه شرشره رنگی به طول 12 هزار متر، برگزاری جشن محلی در پارک شهید فهمیده، تورهای گردشگری ویژه زائران داخلی و خارجی از جمله برنامه‌های فرهنگی منطقه در طول ایام دهه کرامت است.

captcha