برنامه سلام زائر در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود
کد خبر: 1447993
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

برنامه سلام زائر در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: برنامه گفت‌و‌گومحور «سلام زائر» این هفته نیز سه‌شنبه از ساعت 19 در مسجد مقدس جمکران برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، یکی از برنامه‎های هفتگی مسجد مقدس جمکران، برنامه گفت‌و‌گومحور «سلام زائر» است که سه‌شنبه از ساعت 19 با حضور کارشناس مهدویت حجت‎الاسلام فؤادیان برگزار می‎شود.
مراسم قرائت دعای توسل از ساعت 21 با بیان احکام حجت‎الاسلام افتخاری آغاز می‌شود؛ پس از آن و در ساعت 21:15 حجت‎الاسلام و المسلمین نظری منفرد سخنرانی خواهد کرد و دعای توسل در ساعت 22 توسط مهدی سلحشور قرائت می‎شود.
مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت با قرائت زیارت وارث آغاز می‎شود؛ سخنران این مراسم حجت‎الاسلام محمدی خواهد بود و دعای پر فیض کمیل توسط سیدجواد جعفری قرائت می‌شود.
مراسم قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت شش و پانزده دقیقه صبح با قرائت دعای عهد آغاز می‎شود؛ پس از آن در ساعت 6:30 حجت‎الاسلام واعظی اراکی سخنرانی خواهند کرد و در ساعت 7 صبح مجید دلشاد دعای ندبه را قرائت خواهد کرد.
یادآور می‌شود، مراسم قرائت دعای سمات این هفته نیز از ساعت 18:15 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می‌شود؛ سخنران این مراسم حجت‎الاسلام بیگدلی خواهد بود و دعای سمات نیز در ساعت 19 توسط محسن طاهری قرائت می‎شود.

captcha