فیلم «چ» در حوزه هنری همدان نقد می‌شود
کد خبر: 1452722
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
به‌مناسبت هفته دفاع مقدس؛

فیلم «چ» در حوزه هنری همدان نقد می‌شود

گروه هنر: خانه فیلم بلند حوزه هنری همدان در هفته دفاع مقدس و در سیصد و سی و هفتمین نشست خود فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را نقد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، خانه فیلم بلند حوزه هنری استان همدان در هفته دفاع مقدس چهارشنبه، دوم مهر در سیصد و سی و هفتمین نشست خود فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را نقد می‌کند.

خانه فیلم بلند حوزه هنری استان همدان در ادامه نشست‌های سینماروز شامل نمایش و نقد فیلم‌های روز سینمای ایران و جهان و به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را نمایش داده و نقد می‌کند.

فیلم «چ» سیمرغ بلورین بهترین تدوین، بهترین صدابرداری، بهترین جلوه ویژه میدانی، بهترین جلوه ویژه بصری و بهترین بازیگر مکمل مرد را برای بازی بابک حمیدیان در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین طراحی صحنه و لباس نامزد دریافت سیمرغ شد.

فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، مهدی سلطانی، اسماعیل سلطانیان و امیررضا دلاوری در این فیلم بازی کردند که روایت ۴۸ ساعت از زندگی مصطفی چمران در غائله محاصره شهر پاوه توسط نیروهای ضدانقلاب است.

یادآور می‌شود، سیصد و سی و هفتمین نشست خانه فیلم بلند حوزه هنری استان همدان چهارشنبه، دوم مهر ساعت 14 با اکران فیلم «چ» برای عموم علاقه‌مندان در محل حوزه هنری استان همدان برگزار می‌شود.

captcha