مدرسه علمیه سفیران هدایت یاسوج کلنگ زنی شد
کد خبر: 1453874
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

مدرسه علمیه سفیران هدایت یاسوج کلنگ زنی شد

گروه اجتماعی: عملیات اجرایی ساخت مدرسه علمیه سفیران هدایت روز گذشته، دوم مهر در یاسوج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام محمد پایدار، مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، دوم مهر در حاشیه آیین کلنگ زنی طرح مدرسه علمیه سفیران هدایت گفت: برای ساخت حوزه علمیه سفیران هدایت زمینی با متراژ یک هزار و 600 متر مربع از سوی شهرداری یاسوج در اختیار حوزه قرار داده شد.
وی با بیان اینکه نقشه این زمین هنوز آماده نیست و این حوزه در سه فاز ساخته خواهد شد، افزود: برای ساخت فاز اول یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استان، کمک خیران و شورای عالی در نظر گرفته شده است.
بنابر این گزارش، همچنین، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: رسالت مدرسه علمیه سفیران هدایت تربیت طلاب با انگیزه است که باید این مرکز مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.
وی با تاکید بر توجه و کمک‌های بیشتر دولت به حوزه‌ها افزود: حوزه‌های علمیه در همه زمان‌ها عزت، شرف، کرامت و استقلال خود را حفظ کرده است .
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روحانیان و مبلغان باید به سراغ مردم رفته و منبرهای خود را در میان مردم ایجاد کنند، ابراز کرد: باید علاوه بر حفظ منبرهای سنتی، منبرهای جدید ایجاد کنیم.

captcha