بهره‌مندی ۲۰ هزار نفراز برنامه ‌های مذهبی در دالاهو
کد خبر: 1455189
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

بهره‌مندی ۲۰ هزار نفراز برنامه ‌های مذهبی در دالاهو

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی دالاهو از بهره‌مندی ۲۰ هزار نفر از برنامه‌‌های فرهنگی و مذهبی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: در نیمه نخست سال 93، 20 هزار نفر از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این اداره بهره‌مند شدند.

وی در تشریح برنامه‌های اجرایی یادشده در قالب برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این شهرستان افزود: این برنامه‌ها شامل گفتمان‌‌های دینی ویژه، تشکل‌های دینی و اقشار تأثیرگذار، مدارس، مساجد در کنار آن برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی - مذهبی، دوره‌های آموزش روخوانی و روانخوانی، تفسیر، مفاهیم و حفظ قرآن کریم بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی دالاهو هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در شش ماهه اول سال جاری در این شهرستان را ارتقای سطح آگاهی دینی و مذهبی اقشار مختلف جامعه به‌ویژه قشر جوان و نوجوان عنوان و اظهار کرد: پاسخ‌‌گویی به سؤالات و شبهات فکری و دینی از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌هاست.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان تنوع برنامه‌های اجرا شده و فعالیت‌های فرهنگی از ابتدای نیمه اول سال ۹۳ در این شهرستان را بی‌سابقه عنوان کرد.

captcha