امنیت ایران اسلامی در منطقه، امنیتی محکم و پایدار است
کد خبر: 1455227
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

امنیت ایران اسلامی در منطقه، امنیتی محکم و پایدار است

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان بیجار با ابیان اینکه امنیت هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی محکم و پایدار نیست، گفت: استقلال، عزت و پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا و جانبازی‌ رزمندگان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، بیژن زندیه، فرماندار شهرستان بیجار دیشب، ششم مهرماه در گردهمایی بخشداران، شهرداران، فرماندهان پایگاه‌ها، حوزه‌ها، شوراهای بخش، ائمه جمعه و جماعت و هیئت‌امنای مساجد که در تالار شهید رجایی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: امنیت امروز ایران مرهون ایثارگری آزادگان و رزمندگان و شهدای والامقام و صبر و بردباری و مساعدت خانواده‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه امنیت هیچ کشوری در جهان به اندازه امنیت ایران اسلامی محکم و پایدار نیست، افزود: استقلال، عزت و پیشرفت‌های علمی و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا و جانبازی‌های رزمندگان است.

زندیه دفاع مقدس را برگ زرین و میراث گرانبها در تاریخ ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: وظیفه ما حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمندی است که شهدا و رزمندگان با جوانمردی و ایستادگی به دست آوردند.

وی با بیان اینکه امنیت دیگر کشورهای منطقه به امنیت ایران اسلامی بستگی دارد، بیان کرد: تصمیمات جهانی بدون حضور ایران به نتیجه نمی‌رسد.

فرماندار بیجار با اشاره به بحث گروه تروریستی داعش و حرکت نمایشی آمریکا در رابطه با داعش اعلام کرد: آمریکا با این حرکت و ایجاد تلاطم سعی دارد از مطرح شدن کشور ایران در راستای مقابله با گروه داعش و سرکوب کردن آنان جلوگیری کند.

وی با تأکید بر نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد: اگر به عنوان مسلمان این وظایف را انجام دهیم و در احیای این فریضه از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم، جامعه اسلامی جایگاه واقعی خود را می‌یابد.

زندیه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از واجباتی است که در گذشته تا حدود زیادی مورد بی‌مهری قرار گرفته است، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمانی جامعه نیازمند احیای این فریضتین الهی است.

وی بر تلاش در راستای توسعه و گسترش و ترویج فرایض و واجبات دینی تأکید کرد و یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر ضرورت توسعه فرهنگ دینی در جامعه است.

captcha