اعزام بیش از 2000 دانش‌آموز مریوانی به مناطق عملیاتی
کد خبر: 1455421
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

اعزام بیش از 2000 دانش‌آموز مریوانی به مناطق عملیاتی

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان گفت: دو هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز دوره دوم متوسطه نظری و مهارتی شهرستان مریوان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

عبدالحمید فرجی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با تبریک هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت و حماسه‌های شیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی است، اظهار کرد: دو هزار و 100 دانش‌آموز دختر دوره دوم متوسطه نظری و مهارتی شهرستان مریوان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: این تعداد دانش‌آموز در هفت مرحله از 9  تا 30 مهرماه جاری به مناطق عملیاتی دالانی در شهرستان سروآباد و خانم شیخان در شهرستان مریوان اعزام می‌شوند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان مریوان با بیان اینکه علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی، فعالیت‌های فرهنگی نیز در برنامه این کاروان‌ها پیش‌بینی شده است، زنده نگه‌داشته شدن یاد و خاطره شهدای والامقام و رشادت و پایمردی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر را از اهداف اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی ذکر کرد.

فرجی در پایان یادآور شد: این کاروان‌ها به همت مدیریت آموزش و پرورش و سپاه پاسداران مریوان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

captcha