تقویت تشکل‌های اسلامی تقویت مردم‌سالاری دینی است
کد خبر: 1455618
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
معاون تبلیغات لرستان:

تقویت تشکل‌های اسلامی تقویت مردم‌سالاری دینی است

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به ظرفیت عظیم و مؤثر تشکل‌های دینی و هیئات‌ مذهبی گفت: تقویت تشکل‌های اسلامی در واقع تقویت مردم‌سالاری دینی و کمک به انتشار و مطالبه شعائر انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، رضا معممی، مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور سه‌شنبه، هشتم مهر در دیدار با معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: هدایت، ساماندهی و تقویت تشکل‌های دینی به ترویج  و نهادینه‌کردن فرهنگ دینی در جامعه کمک بسزایی خواهد کرد.

وی افزود: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، مقابله با بدعت‌ها و خرافات در مراسم مذهبی، زنده نگه‌داشتن قیام امام حسین  و ائمه(ع)، تحقق منویات رهبری از جمله فعالیت‌های ارزشی تشکل‌های دینی از بدو انقلاب تاکنون است.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به‌دلیل ظرفیت عظیم و مؤثر تشکل‌های دینی و هیئات‌ مذهبی، می‌توان با این ظرفیت عظیم در تعمیق باورهای دینی، اعتقادی و ارزشی مردم گام‌های بلندی برداشت. تقویت تشکل‌های اسلامی در واقع تقویت مردم‌سالاری دینی و کمک به انتشار و مطالبه شعائر انقلاب اسلامی است.

یادآور می‌شود، در این دیدار اردشیر آقایی، کارشناس تشکل‌های دینی  اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام حسینی، کارشناس تشکل‌های دینی شهرستان الیگودرز و حجت‌الاسلام خورشیدوند نیز حضور داشتند.

captcha