اعزام ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر بیجار به مناطق عملیاتی غرب کشور
کد خبر: 1457527
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
فرمانده سپاه بیجار خبر داد:

اعزام ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر بیجار به مناطق عملیاتی غرب کشور

گروه اجتماعی: دومین کاروان راهیان نور متشکل از ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس بیجار امروز، ۱۴ مهرماه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سیدحسین محمودی، فرمانده سپاه بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: با بدرقه مسئولان و والدین 300 نفر از ‌موزان دختر شهرستان بیجار با هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: دومین گروه از دانش‌آموزان دختر به تعداد 300 نفر در قالب راهیان نور جهت بازدید از تپه الله‌اکبر، باشگاه افسران و بازدید از نمایش مردان آسمانی، به مناطق عملیاتی غرب کشور به مدت دور روز اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه بیجار اعلام کرد: هدف از برگزاری این اردو آشنایی دانش‌آموزان دختر جهت جان‌فشانی و رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مناطق عملیاتی است.

وی بیان کرد: اردوی راهیان نور، حرکت فرهنگی بسیار بزرگ در راستای مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

محمودی عنوان کرد: این کاروان پنجمین کاروان دانش‌آموزی است که از این شهرستان به این اردو اعزام می‌شوند که کاروان پسران، به تعداد 451 نفر در قالب سه کاروان دختران به تعداد 300 نفر تا کنون از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه تا پایان مهرماه سال جاری 900 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان بیجار مناطق عملیاتی غرب کشور را زیارت می‌کنند.

فرمانده سپاه بیجار گفت: دانش آموزان به مدت دو روز از تپه الله اکبر، باشگاه افسران و نمایش مردان آسمانی در پادگان محمد رسول‌الله(ص) سنندج بازدید می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس میراثی گرانبها برای انقلاب اسلامی است بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طی هشت سال دفاع مقدس است.

captcha