فعالان اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی فارس تجلیل می‌شوند
کد خبر: 1461324
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
فردا؛

فعالان اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی فارس تجلیل می‌شوند

گروه اجتماعی: قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از تجلیل فعالان امر اقامه نماز ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان که در سال ۱۳۹۱ برتر شناخته شدند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس امروز، 26 مهر در جمع خبرنگاران از تجلیل فعالان امر اقامه نماز ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان که در سال 1391 برتر شناخته شدند، خبر داد.
وی افزود: در این آیین که فردا، 27 مهر در سالن شهید قاضی استاندار فارس برگزار می‌شود، 4 تن از فعالان اقامه نماز دستگاه‌های برتر با اهدای لوح و هدیه قدردانی می‌شوند.
حجت‌الاسلام سقاچی ابراز کرد: ستاد اقامه نماز با الهام از پیام مقام ‌معظم ‌رهبری به سیزدهمین اجلاس سراسری نماز، برنامه‌ریزی برای استفاده مؤثر از دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در جهت توسعه فرهنگ نماز را در دستور کار خود قرار داده و همه ساله عملکرد دستگاه‌های اجرایی درعرصه توسعه و ترویج فرهنگ نورانی ارزیابی و از دستگاه‌های برتر تجلیل می‌شود.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس، همگانی شدن نماز در ادارات، آبادانی مساجد و نمازخانه‌ها در دستگاه‌ها، مطرح شدن نماز در عرصه مطالعات و تحقیقات علمی، اقامه باشکوه نماز جماعت و حضور مدیران در آن، افزایش آگاهی جامعه هدف نسبت به آداب و اسرار نماز و دسترسی آسان کارکنان و مراجعان به مساجد و نمازخانه را از مهم‌ترین عوامل ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان ذکر کرد.
وی اظهار کرد: هیئت بازرسی و داوران اقامه نماز عملکرد 23 دستگاه اجرایی استان از جمله آموزش و پرورش، استانداری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهرداری شیراز را در سال  1391 شایسته تقدیر ویژه معرفی کرد.

captcha