نفرات برتر مرحله استانی جشنواره «مدهامتان» در کردستان معرفی شدند
کد خبر: 1464615
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

نفرات برتر مرحله استانی جشنواره «مدهامتان» در کردستان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برتر مرحله استانی نهمین جشنواره بزرگ قرآنی «مدهامتان» امروز، پنجم آبان‌ماه در سنندج معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مرحله استانی نهمین جشنواره بزرگ قرآنی «مدهامتان» استان کردستان امروز با حضور مسئولان استانی و فعالان قرآنی در مسجد جامع سنندج برگزار شد و در پایان نفرات برگزیده این جشنواره جهت شرکت در مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.
براساس آرای هیأت داوران این جشنواره در بخش قرائت بالای 16 سال، سعدی ولی‌زاده از شهرستان سقز مقام اول را از آن خود کرد و سعید حیدری از قروه و علی‌عباس داوودنیا از سنندج به مقام‌های دوم و سوم این رشته دست یافتند.
در رشته ترتیل بالای 16 سال، سید پیمان احمدی از سنندج نفر اول شد و عادل خدایی از سقز و فواد زمانی از سنندج عنوان‌های دوم و سوم این رشته را از آن خود کردند.
در رشته ترتیل زیر 16 سال نیز فواد محمدی، حسام‌الدین شیخ احمدی و فواد احمدیانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم در رده سنی بالای 16 سال، رئوف باقی و وهاب آقاجانی هر دو از سنندج و علی رضا قجری از بیجار به ترتیب به مقام های اول تا سوم این رشته دست یافتند. در رشته حفظ کل قرآن نیز محمد‌عرفان سلیمی از سنندج به مرحله کشوری این مسابقات راه یافت.
در رشته اذان بالای 16 سال مجید آقاعلی از قروه به مقام اول دست یافت و جمال ملکی و محمد مرادی هر دو از سنندج به عنوان‌های دوم و سوم این رشته دست یافتند.
در رشته اذان رده سنی پایین تر از 16 سال نیز مهرشاد مجیدی، آرمان شیخ محمودی و فرید سیفی هر سه از سنندج مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
گفتنی است؛ نفرات اول مرحله استانی نهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان استان کردستان به مرحله کشوری این مسابقات در دی‌ماه سال جاری در استان خوزستان راه یافتند.

captcha