قزوین در سوگ سقا می‌سوزد/ آغاز تجمع عزادارن حسینی(ع) در قزوین
کد خبر: 1466884
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳

قزوین در سوگ سقا می‌سوزد/ آغاز تجمع عزادارن حسینی(ع) در قزوین

گروه اجتماعی: همزمان با تاسوعای حسینی تجمع عزاداران حسینی (ع) و بزرگداشت روز سقا در شهر قزوین با حضور پرشور مردم عزادار از دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، همزمان با روز تاسوعا و روز سقا تجمع بزرگ عزاداران حسینی(ع) از دقایقی پیش در خیابان شهدای قزوین آغاز شده است.

این تجمع که برای ششمین سال متوالی است که برگزار می‌شود، از ساعت 9 صبح امروز دوشنبه، 12 آبان در خیابان شهدای قزوین برگزار می‌شود.

آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دیروز، 11آبان در دیدار با آیت‌الله شب‌ زنده‌دار  با بیان اینکه مراسم تجمع عزاداران حسینی (ع) باید با شکوه برگزار شود، تأکید کرده بود: تمام هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری و مردم با بصیرت استان قزوین با همکاری دستگاه‌های اجرایی این استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی باید با اجتماع بزرگ خود در خیابان شهدا عزاداری باشکوهی را در تاریخ استان قزوین رقم بزنند.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین همچنین تصریح کرده بود: مردم استان قزوین در تاسوعای حسینی امسال در حرکتی خودجوش و حماسی باید مراسم تاسوعای حسینی را باشکوه و در شأن ایام عزای سالار شهیدان برگزار کنند.

captcha