مراسم تجليل از جانبازان و ايثارگران كرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 1807086
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۷

مراسم تجليل از جانبازان و ايثارگران كرمانشاه برگزار شد

گروه سياسی و اجتماعی: مراسم تجليل از جانبازان و ايثارگران كرمانشاه پنجم مردادماه به همت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان كرمانشاه در محل سالن شهدای كرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كرمانشاه مراسم تجليل از جانبازان و ايثارگران كرمانشاه به همت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان كرمانشاه و همكاری شركت مخابرات اين استان در محل سالن شهدای كرمانشاه برگزار شد.
سردار «عبد الله ويسی»، مدير كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان كرمانشاه در اين مراسم معنوی با اشاره به آيات قرآن كريم در وصف مقام شهدا گفت: در هم نشينی با شهيدان دفاع مقدس ما جز پاكی و صداقت چيزی از آنها نديديم و به حق آنها لايق مقام شهادت و مصاحبت با اولياء الله بودند.
وی اظهار كرد: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و خداوند اجر و پاداش هيچ مجاهد و شهيدی را بی پاسخ نمی گذارد، امروز وظيفه ما اين است كه رسالت مهم خود را در راستای حفظ و بيان ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس به خوبی انجام داده و آن را در جامعه گسترش دهيم.
وی در ادامه خطاب به جانبازان گفت: جامعه ما امروز شما را به عنوان الگو و اسوه می شناسد، شما با شهدا همنشينی و مصاحبت داشته ايد و جزء شهدا و صالحان هستيد.
اين فرمانده دفاع مقدس با اشاره به جايگاه ولی فقيه در جامعه اسلامی تصريح كرد: تمام شهدا بدون استثنا تأكيد داشتند كه امام و وی فقيه را تنها نگذاريد، كه ما هم ادای تكليف می‌كنيم و نمی‌گذاريم چه در گفتار و چه در كردار ولايت تنها بماند.
در پايان اين مراسم از فرماندهان جانباز و نيز تعداد 69 نفر از جانبازان شركت مخابرات استان تقدير به عمل آمد.
captcha