زنان در دوران دفاع مقدس آئینه تمام‌نمای فداکاری بودند
کد خبر: 2611787
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

زنان در دوران دفاع مقدس آئینه تمام‌نمای فداکاری بودند

گروه سیاسی: فرمانده سپاه بیجار گفت: زنان ستاد پشتیبانی پشت جبهه با روحیه شجاعت، ایثار، قناعت، ولایت‌مداری و تقویت روحیه رزمندگان آئینه تمام‌نمای فداکاری را به تصویر کشیدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سیدحسین محمودی، فرمانده سپاه بیجار امروز، چهارم آذرماه در مراسم تجلیل از زنان پیشکسوت عضو ستاد پشتیبانی پشت جبهه شهرستان بیجار با حضور بانوان فعال در زمان هشت سال دفاع مقدس در سالن جلسات سپاه برگزار شد، اظهار کرد: نقش زنان در زمان هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل است.
وی افزود: زنان مسلمان ایرانی با الهام از تعالیم اسلام با شجاعت و شهامت وصف ناشدنی در صحنه های مختلفی حضور داشته‌اند که مهم‌ترین آن دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
فرمانده سپاه بیجار با تأکید بر اینکه زنان در دوران دفاع مقدس با حضور حماسی خود بخوبی نقش‌آفرینی کردن، بیان کرد: زنان در زمان جنگ و غیرجنگ همدوش با مردان حماسه‌آفرین منشاء خدمات گرانبهایی بودند که تاریخ از همه این خدمات ایثارگرانه به نیکی یاد خواهد کرد.
وی عنوان کرد: بانوان ستاد پشتیبانی پشت جبهه بسیج و سپاه بیجار نیز از جمله این زنان بودند که با روحیه شجاعت، ایثار، فداکاری، اخلاص در عمل، ساده زیستی، قناعت و ولایت‌مداری و تقویت روحیه رزمندگان اسلام، پرستاری و امدادرسانی به مجروحان با تهیه لباس و بسته‌بندی، تهیه و طبخ غذا برای رزمندگان آئینه تمام نمای فداکاری را به تصویر کشیدند. 
فرمانده سپاه بیجار با اشاره به جنگ نرم دشمنان و اهداف آن عنوان کرد: زنان ستاد پشتیبانی حتی بعد از جنگ و پیروزی در عرصه های مختلف سازندگی کشور همدوش با مردان از هیچگونه ایثار و فداکاری دریغ نورزیدند و امروز هم رسالت خود را ارج نهاده و در مواجهه با شبیخون فرهنگی دشمن با توکل بر خدا و سلاح ایمان و شهامت و الگو پذیری از حضرت زهرا(س) و حرکت در خط ولایت دشمنان را ناکام گذاشتند.
وی در پایان یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران مهد شیر زنانی است که در دامن خود شهدا را پرورش دادند و با تقدیم آن‌ها موجب عزت و افتخار ایران اسلامی برای همیشه تاریخ شدند.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از بانوان پیشکسوت عضو ستاد پشتیبانی جبهه‌ها در شهرستان بیجار با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

captcha