ماه ربیع‌الاول؛ پدیدار شدن ذخایر و برکات خداوندی
کد خبر: 2670656
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

ماه ربیع‌الاول؛ پدیدار شدن ذخایر و برکات خداوندی

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه ماه ربیع‌الاول، بهار ماه‌ها و ماه رحمت و برکت الهی است، گفت: آثار رحمت‌الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‏‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ربیع‌الاول را بهار ماه‏‌ها خواند و اظهار کرد: ماه ربیع‌الاول، بهار ماه‌ها و ماه رحمت و برکت الهی است.
وی با اشاره به اینکه آثار رحمت‌الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‌شود، افزود: انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‏‌تابد و ولادت رسول اکرم(ص) اشرف و سیدموجودات و نزدیک‏‌ترین خلق به خدا، در این ماه بوده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه ربیع ماهی است که بزرگترین بخشش‌ها، برترین برکت‌ها، زیباترین نورها و مخفی‌ترین اسرار در این ماه پی‌ریزی شده است، اعلام کرد: دادن صدقه، احسان نمودن، خشنود کردن مؤمنان، برپایی جشن و سرور از اعمال تاکید شده در این ماه پر خیر و برکت است.
وی با اعلام اینکه پیامبر اسلام(ص)، جامع تمامی صفات بارز و ممتازی است که دیگر پیامبران خدا داشته‌اند، بیان کرد: به همین سبب شیوه‌ای نوین در زندگی انسان با تولد خاتم پیامبران به وجود آمد که انسان‌ها در کنار هم با هر آیین و روشی به یکتاپرستی به سمت آرمان‌های بشری حرکت کنند.
حجت‌الاسلام منتشلو عنوان کرد: پیامبر اسلام، جامع تمامی صفات بارز و ممتازی است که دیگر پیامبران خدا داشته‌اند به همین سبب شیوه‌ای نوین در زندگی انسان با تولد خاتم پیامبران به وجود آمد که انسان‌ها در کنار هم با هر آیین و روشی به یکتا پرستی به سمت آرمانهای بشری حرکت کنند و این پیامبر برای ماندگاری رسالت عظیم اسلام صاحب کتاب(قرآن) بود.

captcha