مراسم دهه فجر مانور وحدت و یکپارچگی مردم است
کد خبر: 2699662
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

مراسم دهه فجر مانور وحدت و یکپارچگی مردم است

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسم دهه فجر را مانور وحدت و یکپارچگی مردم عنوان کرد و گفت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی جشن پیروزی همه مردم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، عبدالرضا فولاوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان دوشنبه، 22 د‌ی‌ماه در جلسه کمیته «فرهنگیان و دانش‌آموزی» ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن و مراسم دهه فجر مانور وحدت و یکپارچگی مردم است، جشن پیروزی انقلاب اسلامی جشن پیروزی همه مردم است.

وی افزود: در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، هر زمان مردم با یکدیگر اتحاد داشته‌اند و همه آن را سرلوحه امور قرار داده‌اند، نتیجه کار عالی بوده است، اما دشمنان نظام تحمل وحدت و یکپارچگی مردم را ندارند و برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام از هیچ کاری فروگذار نخواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به رشادت‌های ملت ایران در راه انقلاب اسلامی، اضافه کرد: کسانی را به یاد آوریم که برای این انقلاب از همه چیز خود گذشتند و سخت‌ترین شرایط از زندان  تا تبعید و شکنجه را به جان خریدند و تحمل کردند.

فولاوند افزود: در دوران دفاع مقدس نیز مردم و دلیرمردان جانانه در مقابل دشمنان ایستادند و در راه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی عزیزترین هستی خود را فدا کردند، ملت ایران به‌ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان با حضور پرشور در مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن، برگ‌زرین دیگری بر اوراق تاریخ انقلاب اسلامی خواهند افزود.

وی با بیان اینکه دشمنان زمانی که ناامید شوند دست به اقدامات شیطانی می‌زنند، بیان کرد: کاهش قیمت نفت در ماه‌های گذشته نمونه‌ای از این گونه شیطنت‌ها است و این‌گونه حرکات در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است.

captcha