زائرین کردستانی عازم سرزمین وحی می‌شوند
کد خبر: 2852729
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

زائرین کردستانی عازم سرزمین وحی می‌شوند

گروه اجتماعی: مسئول ثبت‌نام و اعزام زائران حج و زیارت استان کردستان از اعزام هفت کاروان حج تمتع در شهریور ماه سال آینده خبر داد.

هیوا شاه‌محمدنژاد، مسئول ثبت‌نام و اعزام زائران حج و زیارت استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: از استان کردستان هفت کاروان عازم سرزمین وحی خواهند شد.
وی افزود: از تعداد سه کاروان از سنندج، کامیاران و دیواندره، یک کاروان از مریوان وسروآباد، یک کاروان از بانه، یک کاروان از سقز و یک کاروان از دهگلان و قروه اعزام می‌شوند.
شاه محمدنژاد با اشاره به اینکه زائران سنندج، کامیاران و دیواندره  330زائر هستند، اعلام کرد: پیک کاروان از سقز با ظرفیت 135زائر،  کاروان مریوان وسروآباد با ظرفیت 135زائر، کاروان بانه با ظرفیت 135زائر و کاروان قروه و دهگلان با ظرفیت 85 نفر زائر
وی بیان کرد: از این تعداد 850 زائر حدود 30 نفر عوامل اجرایی کاروان را تشکیل می‌دهند که به زائران عزیز خدمت‌رسانی        می‌کنند.
مسئول ثبت‌نام و اعزام زائران حج و زیارت استان کردستان عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های نهایی شده از طرف سازمان حج و زیارت، اولویت ثبت‌نام در حج تمتع سال94 با زائرانی که  دارای فیش‌های بانکی تا 20 اسفند ماه سال 84 بود.
وی یادآور شد: همه زائران استان کردستان از طریق شرکت هوایی ایران ایر به سرزمین وحی در شهریورماه سال آینده اعزام خواهند شد.

captcha