برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان بنیاد شهید کردستان
کد خبر: 2870530
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان بنیاد شهید کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کردستان از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و خانواده‌های بنیاد شهید کردستان خبر داد.

محمد سلیمانی، مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران  استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از کردستان، با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان بنیاد شهید اظهار کرد: این دوره از مسابقات به مدت یک روز با حضور شرکت کنندگان سراسر استان کردستان امروز(30بهمن) در بنیاد شهید استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات قرآنی 43 نفر از کارکنان و فرزندان آنان با هم به رقابت پرداختند، افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان کردستان بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های مفاهیم، حفظ، قرائت برگزار شد .
وی به برگزاری این مسابقات قرآنی در دو مرحله استانی و کشوری اشاره و عنوان کرد: نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات در کلیه ی رشته‌ها شناخته شده و به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.
سلیمانی  از آغاز  بیست و ششمین دوره مسابقات قرآنی ویژه خانواده شهدا و ایثار گران خبر داد و اعلام کرد: این دوره از رقابت‌های قرآنی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله شهرستانی آن هم‌اکنون در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: استقبال خانواده شهدا از بیست و ششمین دوره مسابقات قرآنی در حد خوبی ارزیابی می‌شود و حضور کارکنان نیز در مسابقات نیز رضایت بخش اعلام می‌شود.
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثار گران  استان کردستان خاطر نشان کرد: قرآن کریم کتاب آسمانی و معجزه پیامبر عظیم الشأن و دستور زندگی است که قطعا می‌تواند در پیشبرد اهداف و خدمات بیشتر در زندگی اداری و شخصی کارکنان بنیاد اثرگزار باشد.
وی با اشاره به اینکه همواره یادگیری یکی از کار‌های اصلی بنیاد شهید بوده است، یادآور شد:  در این راستا بنیاد شهید به عنوان یک دستگاه یاد گیرنده، آموزش در زمینه‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.

captcha