برگزاری ۱۵۰ گفتمان دینی در بیجار
کد خبر: 2885822
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

برگزاری ۱۵۰ گفتمان دینی در بیجار

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری ۱۵۰ گفتمان دینی از ابتدای سال جاری تاکنون با مباحث دینی و اعتقادی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: طی ۱۱ ماه گذشته ۱۵۰ گفتمان دینی با حضور اساتید برجسته در شهرستان بیجار برگزار شد که با استقبال بسیار خوب قشر جوان همراه بود.
وی با بیان اینکه میزان شناخت نوجوانان و جوانان جامعه باید نسبت به مفاهیم دینی تقویت شود، افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی یکی از مهم‌ترین راه‌های نهادینه شدن مفاهیم دینی برای نسل جوان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به موضوعات این گفتمان‌ها اشاره و اعلام کرد: آسیب‌شناسی عزاداری، جنگ نرم و هجوم خاموش، مهدویت، آسیب‌های اجتماعی، زن و خانواده، حجاب و عفاف، روابط دختر و پسر، نحله‌های فکری و عرفان‌های انحرافی از جمله موضوعات این گفتمان‌ها بوده است.
وی به اهداف برگزاری این گفتمان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: مهم‌ترین هدف برگزاری گفتمان‌های دینی رفع شبهات و سؤال‌های دینی و اعتقادی جوانان و ارتباط چهره به چهره و دو طرفه آنان با اساتید است که خود این امر نیزبه تغذیه فکری جوانان از نظر دینی و اعتقادی بیش از پیش کمک می‌کند.

captcha