پخش 2 ویژه‌برنامه نوروزی در سیمای استانی کردستان
کد خبر: 2885848
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸

پخش 2 ویژه‌برنامه نوروزی در سیمای استانی کردستان

گروه هنر: معاون سیمای مرکز کردستان گفت: دو ویژه‌برنامه برای پخش در ایام نوروز تهیه شده است که یکی برنامه صبحگاهی به‌مدت دو ساعت و دیگری برنامه شبانگاهی به مدت ۶۵ دقیقه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حمید نظیری آستانه، معاون سیمای مرکز کردستان شب گذشته، سوم  اسفندماه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار کرد: مجموعه صدا و سیما آمادگی کامل برای تهیه و پخش برنامه‌های مناسب در ایام تعطیلات نوروز را دارد.
وی افزود: برنامه‌های تهیه شده برای نوروز آتی، با دو رویکرد سرگرمی و شادی تهیه شده و به شبکه‌های سراسری نیز ارسال شده است.
معاون سیمای مرکز کردستان عنوان کرد: دو ویژه‌برنامه برای پخش در ایام نوروز تهیه شده است که یکی از آن‌ها برنامه صبحگاهی است که به‌مدت 2 ساعت پخش خواهد شد.
وی تصریح کرد: برنامه شبانگاهی نیز به‌مدت 65 دقیقه و به صورت برنامه‌های طنز و اطلاع‌رسانی در‌خصوص وضعیت آب و هوا با حضور مهمانان ویژه و همچنین مصاحبه و گزارش با گردشگران در ایام نوروز از شبکه استانی پخش خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های ویژه ایام نوروز با ساز و کاری هنرمندانه تهیه شده است، ذکر کرد: در 26 اسفندماه نیز ارتباط مستقیمی با شبکه دو سیما خواهیم داشت که در این برنامه جاذبه‌های گردشگری استان معرفی خواهند شد.
نظیری آستانه ادامه داد: امسال با ساز و کاری متفاوت جاذبه‌های گردشگری استان بیش از سنوات گذشته به هموطنان شناسانده می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: در ویژه برنامه‌هایی که پس از نوروز در شبکه استانی پخش خواهد شد، عملکرد کمیته‌های مختلف در‌خصوص ارائه خدمات در ایام نوروز مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

captcha