۲۲۰ دانش‌آموز پسر بیجاری به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند
کد خبر: 2889336
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

۲۲۰ دانش‌آموز پسر بیجاری به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش بیجار گفت: ۲۲۰ دانش‌آموز پسر شهرستان بیجار با بدرقه مسئولان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

لطف‌الله لطف‌الهی، مدیر آموزش و پرورش بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از  کردستان، اظهار کرد: 220 دانش‌آموز پسر شهرستان بیجار با بدرقه مسئولان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی تأثیر بسیار زیادی بین دانش‌آموزان دارد و آن‌ها را با مناطق عملیاتی و جنگی آشنا می‌سازد، افزود: این اردوی راهیان‌نور، آخرین مرحله اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی قبل از آغاز سال جدید است.
مدیر آموزش و پرورش بیجار بیان کرد: 220 دانش‌آموز پسر این شهرستان در قالب پنج دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان‌نور جنوب کشور اعزام شدند.
وی عنوان کرد: کاروان راهیان نور در راستای استقلال ارزش‌های دفاع عاشورایی و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نقش تاثیر‌گذاری در تعالی اجتماعی دارد.
لطف‌الهی بیان کرد: عملیاتی شدن برنامه فرهنگی، ارزشی راهیان نور برای حفظ آثار و برکات گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس و در راستای حفاظت از این ارزش‌های گرانقدر بوده است.

وی یادآور شد: نسل جدید تشنه معرفت پاک و اصیل جبهه و جنگ و دلاورمردی انسان‌هایی است که از تمام علایق دنیا بریدند و برای حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی از خودگذشتگی را به حد اعلاء رساندند.

captcha