احسان و نیکوکاری از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه(س) بود
کد خبر: 2926828
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی:

احسان و نیکوکاری از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه(س) بود

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: احسان و نیکوکاری و کمک به نیازمندان از ویژگی های بارز حضرت فاطمه(س) بود و آن حضرت هیچوقت این مسئله را فراموش نمی‌کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 13 اسفندماه در مراسم نمادین زنگ نیکوکاری در مدرسه دخترانه زکیه سنندج، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم به کمک فقرا و نیازمندان تأکید کرده است.
وی با اشاره به اینکه از انسان‌های نیکوکار در قرآن کریم به عنوان «محسن» نام برده شده است، افزود: گاهی انسان می‌تواند به جایگاهی برسد که از ملائکه برتر باشد و یکی از راه‌های آن نیکوکاری است.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با اعلام اینکه خداوند نیکوکاران را دوست دارد و در قیامت به آن‌ها چندین برابر پاداش می‌دهد، عنوان کرد:‌ نیکوکاری، سرمایه‌گذاری پرسودی است که پاداش آن چندین برابر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه انس و وحدت اساس اسلام است، اعلام کرد: همه مسلمانان یک امت واحده هستند و باید به فکر یکدیگر باشند.
نماینده ولی فقیه در کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، ذکر کرد:‌ از ویژگی‌های بارز آن حضرت احسان و نیکوکاری بود و کمک به نیازمندان و مستمندان را هیچ وقت فراموش نمی‌کرد.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد:‌ از حضرت فاطمه(س) به عنوان کوثر در قرآن کریم یادشده که این کلمه به معنی خیرکثیر و مدام است.
وی در پایان یادآور شد:‌ انقلاب اسلامی ایران به برکت فرزند حضرت زهرا(س) یعنی امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و دنیا را تکان داد و در حال حاضر نیز توسط امام خامنه‌ای به جهان صادر می‌شود و در آینده نیز امام زمان (عج) دین اسلام را در کل جهان فراگیر خواهد کرد.

captcha