همراهی مردم و حمایت دولت رمز تحقق شعار سال است
کد خبر: 3095803
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
حجت‌الاسلام موسوی:

همراهی مردم و حمایت دولت رمز تحقق شعار سال است

گروه اندیشه: امام جمعه گرماب گفت: همراهی مردم و حمایت دولت مهم‎ترین رمز تحقق شعار سال است که بی‎تردید با فراهم آمدن این دو اصل شعار سال نیز محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام سید اسحاق موسوی، امام جمعه گرماب در گفت و گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: شعار امسال مبنی بر «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است که نشانه تیزبینی و عمق آگاهی معظم له به مسائل اجتماعی است.
وی ادامه داد: این شعار نوعاً تا حدودی در سطح اجتماع قابل رویت و مشهود بود اما بی‎تردید با توجه به تحریم‎هایی که دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران روا داشته است ضرورت این موضوع بیش از پیش احساس می‌شود.
امام جمعه گرماب تصریح کرد: درحال حاضر دشمن اغلب تحریم‎های خود را متمرکز بر بخش اقتصاد کرده و از همین بستر نیز برای تفرقه‎افکنی میان دولت و ملت استفاده می‎کند.
حجت‎الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: به طور قطع عبور از این مانع نیازمند همدلی و همزبانی دولت و ملت است و تا زمانی که این مهم فراهم نشود، کاری از پیش نخواهد رفت.
وی عنوان کرد: دولت باید به نقد دلسوزانه مردم گوش فرا داده و از آن استقبال کند و اگر این نقد را در حق خویش ناروا می‌داند باید به دنبال ریشه آن باشد چرا که ممکن است اطلاع‌رسانی ضعیف بوده و به همین دلیل این نقد صورت گرفته است.

امام جمعه گرماب گفت: از سوی دیگر مردم نیز باید به دولت اعتماد داشته و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری به آنان به عنوان فرزندان انقلاب نگریسته و اعتماد داشته باشند.
حجت‎الاسلام موسوی در پایان یادآور شد: همراهی مردم و حمایت دولت مهم‎ترین رمز تحقق شعار سال است که بی‎تردید با فراهم آمدن این دو اصل شعار سال نیز محقق می‌شود.

captcha