سلسله نشست‌های اخلاقی در مدرسه علمیه بانوان سوسنگرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3141767
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

سلسله نشست‌های اخلاقی در مدرسه علمیه بانوان سوسنگرد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: سلسله نشست‌های اخلاقی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) سوسنگرد با حضور حجت‌الاسلام قاسم هاشمی، مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه برگزار می‌شود.

بتول ساعدی‌زاده معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) سوسنگرد در گفت​وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان گفت: سلسله نشست‌های اخلاقی این مدرسه علمیه روزهای چهارشنبه در این مدرسه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره برای بانوان طلبه در حال تحصیل و فارغ‌التحصیل این مدرسه علمیه تشکیل شده است و گفت: حجت‌الاسلام قاسم هاشمی مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه به عنوان استاد اخلاق در این جلسات حضور پیدا می‌کند و به تناسب نیازهای طلاب به تبیین موضوعات اخلاقی برای بانوان طلبه می‌پردازد.

ساعدی‌زاده برگزاری کارگاه‌ آموزشی قرائت صحیح نماز را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این مدرسه علمیه دانست و افزود: اهمیت برگزاری این کارگاه که روزهای شنبه ویژه طلاب پایه اول و دوم در حال اجرا است با توجه به اینکه این بانوان در سطوح بالاتر به عنوان امام جماعت در مدارس حضور می‌یابند، روشن می‌شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) سوسنگرد اظهار کرد: برگزاری این کارگاه تا پایان نیمسال تحصیلی جاری ادامه دارد و صدیقه نژادسبحانی تدریس آن را بر عهده دارد.
 

captcha