توسعه و پیشرفت در سایه امنیت اقتصادی محقق می‌شود
کد خبر: 3190935
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

توسعه و پیشرفت در سایه امنیت اقتصادی محقق می‌شود

گروه اجتماعی: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به لزوم توجه به امنیت اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و فردی، گفت: در سایه امنیت اقتصادی می‌توان تولید عمران، توسعه، پیشرفت، اشتغال، امید و شادابی را در جامعه شاهد بود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در دومین همایش بین‌المللی امنیت انسانی در غرب آسیا گفت: موضوع امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ و ارزشمندی است که مورد توجه علما و صاحبان دانش و فرهنگ است.



وی ادامه داد: تا زمانی که به امنیت در جهان، کشور، استان و جغرافیا نرسیم، نمی‌توان باور و انتظار داشت تا در سایر امور شاهد پیشرفت باشیم.



استاندار خراسان جنوبی با اشاره به لزوم توجه به امنیت اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و فردی، ادامه داد: در سایه امنیت اقتصادی می‌توان تولید عمران، توسعه، پیشرفت، اشتغال، امید و شادابی را در جامعه شاهد بود.



خدمتگزار با بیان اینکه در هر کشوری مسئولان عالی رتبه آن، موضوع امنیت را رصد می‌کنند، تصریح کرد: ایران از جمله کشورهایی است که به‌عنوان امن‌ترین کشور در دنیا از آن نام برده می‌شود.



وی تأکید کرد: در سایه ایجاد امنیت به ویژه امنیت پایدار می‌توان با دنیا تعامل برقرار کرد و به حق و حقوق خود رسید.



استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تمام امور مربوط به تأمین امنیت رسیدگی می‌شود، افزود: به دنبال آن هستیم، عواملی که باعث کاهش امنیت است را از بین ببریم.



خدمتگزار خراسان جنوبی را جزو امن‌ترین استان‌های کشور معرفی کرد و گفت: این امنیت به برکت وجود مردم با فرهنگ و فرهیخته، مقامات و مسئولین متعهد است.



وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار مسیر نمی‌شود، مگر اینکه همه در کنار هم بوده و یکی از ویژگی‌هایی که باید توجه کرد درک متقابل دست‌اندرکاران در حوزه‌های مختلف است، یادآور شد: در راستای ایجاد امید، نشاط و شادابی در جامعه باید از همه فکرها، اندیشه‌ها و سلایق بهره گیریم.

captcha