هم‌زبانی دولت و ملت، رمز پیشرفت کشور است/ جنگ یمن وحشی‌گری آل‌ سعود را برملا کرد
کد خبر: 3202355
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
آیت‌الله نعیم‌آبادی:

هم‌زبانی دولت و ملت، رمز پیشرفت کشور است/ جنگ یمن وحشی‌گری آل‌ سعود را برملا کرد

گروه سیاسی: امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه جنگ یمن وحشی‌گری آل‌ سعود را برملا کرد، گفت: تا قبل از حمله‌های وحشیانه سعودی‌ها به یمن کسی باور نمی‌کرد حاکمان عربستان خائن‌الحرمین الشریفین باشند ولی این وحشی‌گری‌ها ماهیت آل سعود را برای همگان آشکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، امام‌جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه روز چهارم اردیبهشت‌ماه این شهرستان با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۴ به‌عنوان سال هم‌دلی و هم‌زبانی؛ دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری، عنوان کرد: هم‌زبانی دولت و ملت، رمز پیشرفت کشور است؛ اگر مردم دولت را قبول نکنند دولت نمی‌تواند کاری انجام دهد و همگان باید تصمیم بگیرند تا شعار سال را تحقق بخشند و همچنین، دولت نیز باید مردم را قبول کند و اگر کسی درجایی فریاد می‌زند گوش کند حرف وی چیست.

وی در ادامه به روز زمین پاک اشاره کرد و افزود: هر اقدامی باید با توجه به شرایط طبیعت و در راستای حفظ محیط زیست باشد و در برابر کار خلاف ساخت و ساز در ساحل بندرعباس نیز باید ایستادگی شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حمله های وحشیانه سعودی‌ها به یمن آبروی حاکمان عربستان را برد، تصریح کرد: تا قبل از حمله‌های وحشیانه سعودی‌ها به یمن کسی باور نمی‌کرد حاکمان عربستان خائن‌الحرمین الشریفین باشند ولی این وحشی‌گری‌ها ماهیت آل سعود را به روشنی برای همگان آشکار کرد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی ادامه داد: حمله عربستان سعودی به یمن با همه بدی‌ها و سختی‌هایی که برای مردم یمن داشت موجب آشکار شدن چهره منحوس و فاسد آل سعود شد و اگر سعودی‌ها بفهمند چه کرده‌اند باید حکومت را راها کرده و بروند تا مردم عربستان شخصی را برای اداره کشورشان انتخاب کنند.

وی همچنین، با اشاره به بیماری و عمل جراحی قلب خود، گفت: رگ‌های بدنم ۲۰ سال از سن خودم جوانترند و مشکلی برای سخنرانی طولانی ندارم و نگرانی از بابت سخنرانی طولانی ندارم.

یادآور می‌شود، آیت‌الله نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس پس از انجام عمل جراحی قلب در اسفند‌ماه سال گذشته، امروز بار دیگر در نماز جمعه بندرعباس حضور یافت.

captcha