تأمین ۱۱۹۶ واحد مسکونی جهت مددجویان و معلولان بهزیستی خوزستان
کد خبر: 3204751
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

تأمین ۱۱۹۶ واحد مسکونی جهت مددجویان و معلولان بهزیستی خوزستان

گروه اجتماعی: مقرر شد تعداد ۱۱۹۶ واحد مسکونی روستایی و شهری در سال ۹۴ جهت معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی ساخته و واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، غلامرضا صدیق راد مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در نشست مشترک مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیر بنیاد مستضعفان، معاون مسکن شهری سازمان راه و شهرسازی و مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان که به منظور تبادل نظر در خصوص تفاهم نامه همکاری جهت ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد تعداد 1196 واحد مسکونی روستایی و شهری در سال 94 جهت معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی ساخته و واگذار شود.

صدیق‌راد گفت: از این تعداد واحد مسکونی تعداد 280 واحد به خانواده‌های دارای دو معلول تعلق دارد و مابقی به سایر نیازمندان تحت پوشش بهزیستی واگذار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این واحدها با میانگین 70متر مربع زیربنا و اعتبار این واحدها از محل تسهیلات بانکی به مبلغ 150 میلیون ریال و کمک بلاعوض سازمان بهزیستی به مبلغ  60 میلیون ریال و بقیه هزینه‌ها از طریق مشارکت خیرین و خانواده‌ها تأمین خواهد شد.

یادآور می‌شود، در پایان بر اساس توافق به عمل آمده بین سازمان‌های حاضر در نشست مقرر شد واحدهای معلولان، برابر با استانداردهای موجود کاملاً مناسب سازی شده و به خانواده‌های دارای معلول واگذار شود.

captcha