برگزاری 27 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در بیجار
کد خبر: 3297571
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

برگزاری 27 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در بیجار

گروه سیاسی: فرمانده سپاه بیجار از برگزاری 27 برنامه فرهنگی اجتماعی در شهر، بخش و دهستان‌های شهرستان بیجار ههم زمان با سوم خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سیدحسین محمودی، فرمانده سپاه بیجار امروز، در جلسه هماهنگی برنامه های خرداد ماه سال جاری که با حضور فرماندار و مسئولان ادارات در سالن شهدای گمنام فرمانداری بیجار برگزار شد،ضمن گرامیداشت سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب ه استان کردستان، اظهار کرد: روز 28 اردیبشهت سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب برای همیشه در تاریخ تقویم شهرستان بیجار ثبت شده است.
وی بااشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت 28 اردیبهشت در شهرستان بیجار افزود: امسال به دلیل تقارن این مراسم با برگزاری کنگره پیشمرگ مسلمان کردکردستان این برنامه در تاریخ 31 اردیبهشت برگزار می شود.
فرمانده سپاه بیجار از برگزاری یاد یاران با حضور مسئولان کشوری و لشکری و سه هزار نفر از رزمندگانی که بیش از سه ماه در جبهه‌های دوران دفاع مقدس خدمت کرده‌اند در تاریخ 31 اردیبهشت در شهرستان بیجار خبر داد.
محمودی همچنین از برگزاری 27 برنامه فرهنگی، اجتماعی همزمان با سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر در شهر، بخش و دهستان های شهرستان بیجار خبر داد.
وی با اشاره به سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در چهاردهم خرداد، بیان کرد: همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ه) 800 نفر از نیروهای بسیجی جهت شرکت در مراسم به تهران اعزام خواهند شد.
فرمانده سپاه بیجار ضمن قدردانی از زحمات ادارات و نهادهای مختلف در سال قبل جهت اعزام بسیجیان جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، خواستار همکاری بیشتر ادارات در راستای برطرف شدن نواقص مربوطه شد.

captcha