نمایشگاه و فروشگاه کتاب در کتابخانه شماره یک سابق بیجار برپا شد
کد خبر: 3306427
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

نمایشگاه و فروشگاه کتاب در کتابخانه شماره یک سابق بیجار برپا شد

گروه اجتماعی: نمایشگاه و فروشگاه کتاب با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی بیجار از اول خردادماه در کتابخانه شماره یک سابق این شهرستان برپا شد.

بهمن رستم‌زاده، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌‌‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: با تعمیر و تجهیز کتابخانه شماره یک که تا قبل از این بلا استفاده بود زمینه برای خدمت‌رسانی بیشتر به علاقمندان کتاب و کتابخوانی فراهم شده است. چند سال پیش کتاب‌ها و تجهیزات این کتابخانه به مکان فعلی کتابخانه عمومی شهید لطف‌اللهی انتقال داده شد و از آن موقع این مکان بلااستفاده بوده است.
رستم‌زاده با بیان اینکه راه‌اندازی این فروشگاه و نمایشگاه کتاب با همکاری کتابخانه‌های عمومی و توسط کتابفروشی «زبانه» انجام گرفته است، اعلام کرد: هم اکنون بیش از 7 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه و فروشگاه موجود و در دسترس علاقندان است.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بیجار عنوان کرد: کتاب‌های کمک درسی در مقاطع مختلف، کتاب‌های دانشگاهی، منابع کارشناسی ارشد و همچنین کتاب‌هایی با موضوعات عمومی و تخصصی در این مکان فرهنگی وجود دارد.
رستم زاده  بیان کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه و فروشگاه کتاب می‌توانند به کتابخانه شماره یک سابق واقع در خیابان طالقانی- خیابان شهدای وسط- کتابفروشی «زبانه» مراجعه کنند. حمایت از راه‌اندازی مکان‌هایی با اهداف فرهنگی و به ویژه کتابخوانی از اولویت‌های این نهاد فرهنگی است.

captcha