فارس از دیرباز سرآمد امور خیر و وقف بوده است
کد خبر: 3307202
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
غیب‌پرور:

فارس از دیرباز سرآمد امور خیر و وقف بوده است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه این استان از دیرباز سرآمد کارهای خیر و وقف بوده است، گفت: مردم این استان به کارهای خیر عادت دارند و زکات سلامتی خود را با دادن صدقه پرداخت می‌‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 3 خردادماه در مراسم خاکبرداری و اجرای فوندانسون بیمارستان تخصصی سرطان جنوب که از محل توزیع اوراق وقف جمعی در شیراز در حال ساخت است، با بیان اینکه استان فارس از دیرباز سرآمد کارهای خیر و وقف بوده است، گفت: مردم این استان به کارهای خیر عادت دارند و زکات سلامتی خود را با دادن صدقه پرداخت می‌‌کنند.
وی با اشاره به اینکه شیراز به عنوان قطب پزشکی منطقه شناخته شده است، ادامه داد: استان فارس نه تنها مسئول تأمین سلامت جمعیت خود بلکه تأمین سلامت بسیاری از کشورهای مختلف را نیز در دست دارد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: یک بیمار سرطانی تنها خودش گرفتار نیست بلکه تمام خانواده درگیر هستند و تمام درآمد خانواده صرف هزینه درمان است.
غیب‌پرور ابراز کرد: ما می‌توانیم با هر اندازه کمک مالی در طرح وقف جمعی شرکت کنیم و برای ساخت این بیمارستان و کمک به بیماران سرطانی گام کوچکی برداریم.

captcha