برگزاری آیین جزء خوانی قرآن در مساجد بیجار
کد خبر: 3311592
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

برگزاری آیین جزء خوانی قرآن در مساجد بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری مراسم جز خوانی قرآن کریم در مساجد این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ قرآنی، انس با قرآن و نهادینه کردن سنت حسنه ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.
وی با اشاره به حدیثی از ائمه معصومان که هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است، افزود: این ایام مبارک بهترین فرصت برای تأمل و تدبر در قرآن کریم این کتاب نورانی است تا بتوانیم با بهره جستن از آن برنامه و روش زندگانی خود را در راستای خواست خدواند متعال به کار گیریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با تأکید براین که فرهنگ قرآنی باید بیشتر بین نسل جوان جامعه امروز ترویج و تبیین شود، بیان کرد: قرآن کریم گنجینه پرارزش کلام الهی است.
وی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و نشر آموزه های دینی و نهادینه کردن سنت حسنه ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان آیین جزء خوانی قرآن کریم در شهر زینبیه حسن آباد یاسوکند برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام مختاری نیا عنوان کرد: این محفل با هدف آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های قرآنی در بیجار برگزار می‌شود.
وی  با بیان اینکه انس با قرآن انسان را از هر گونه انحراف مصون می‌دارد، یادآور شد: اگر آدمی در همه لحظات زندگی با کلام الهی مأنوس باشد اجر و پاداش ویژه‌ای در دنیا و آخرت نزد پروردگار متعال خواهد داشت.

captcha