همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در بیجار برگزار شد
کد خبر: 3317426
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در بیجار برگزار شد

گروه اجتماعی: همایش «طلایه‌داران تبلیغ» به‌مناسبت ماه رمضان با حضور امام‌جمعه و مبلّغان سطح شهرستان بیجار در سالن اجتماعات مجتمع نور این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در این همایش که امروز، یکم تیرماه در مجتمع نور بیجار برگزار شد، اظهار کرد: همایش روحانیون بومی و غیر بومی همزمان با ماه رمضان با حضور امام‌جمعه و روحانیون در سالن اجتماعات مجتمع نور برگزار شد.
وی افزود: در راستای اهمیت تبلیغ در اسلام به‌ویژه تبلیغ چهره به چهره احکام اسلام ناب محمدی و در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی این مبلّغان به مناطق مختلف شهرستان اعزام می‌شوند.
رئیس تبلیغات اسلامی بیجار برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت علی(ع)، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و فرهنگ ایثار و شهادت را جمله برنامه‌های تبلیغی مبلغان دانست.
وی ماه رمضان را فرصتی مناسب در راستای ارتقا فرهنگ دینی دانست و بیان کرد: ارتقای فرهنگ دینی در جامعه و تلاش در راستای جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ غنی اسلامی مهم ترین راه مقابله با عمق دسیسه های دشمنان است.
مختاری‌نیا یادآور شد: آنچه در این ماه می‌تواند در تقویت باورها و اعتقادات ما مؤثر واقع شود شب زنده‌داری و مأنوس شدن با قرآن است.

captcha