برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه رمضان در بیجار
کد خبر: 3323227
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه رمضان در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری کلاس‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در رشته‌های مختلف در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآنی خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نزدیکی به خداوند و توبه بوده و باید اقشار مختلف مردم از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را بکنند.
وی با تأکید بر قرآن محوربودن در همه ابعاد زندگی بشرافزود: اگر همه انسان ها به قرآن کریمتمسک جویند در تمام مراحل زندگی خود بیمه می‌شوند و به راحتی می‌توانند بر سختی‌ها و مشکلات زندگی فایق آیند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در شهر پیرتاج خبر داد و بیان کرد: همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان کلاس‌های مختلف قرآنی، مذهبی و دینی در زینبیه شهر پیرتاج برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان کلاس‌های حفظ توسط اساتید برجسته در این شهرستان جهت ارتقا‌ سطح قرآنی قرآن‌آموزان در موسسه قرآنی جواد الائمه(ع) برگزار می‌شود. این کلاس‌ها در راستای انس گرفتن بیش از پیش اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان با قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف از جمله اولویت‌های‌کاری اداره تبلیغات اسلامی است که با همکاری اساتید قرآن کریم این شهرستان انجام می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری دوره آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح مؤسسه قرآنی المهدی(عج)شهر حسن‌آباد یاسوکند خبر داد.
وی افزود: ثبت‌نام دوره آموزشی، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در سطح مؤسسه قرآنی المهدی(عج) و با تدریس مربیان برجسته این شهرستان آغاز شده است.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اشاره به اینکه دوره آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به مدت یک ماه برگزار می‌شود، یادآور شد: در پایان این دوره با برگزاری آزمون به پذیرفته‌شدگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

captcha