برگزاری اعتکاف طلاب غیر ایرانی جامعة‌المصطفی(ص) در حرم رضوی
کد خبر: 3327233
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
با حضور ۴۰۰ نفر صورت گرفت؛

برگزاری اعتکاف طلاب غیر ایرانی جامعة‌المصطفی(ص) در حرم رضوی

گروه اجتماعی: همزمان با دهه پایانی و ایام‌البیض ماه رمضان، جمعی از طلاب و روحانیون غیر ایرانی جامعة‌المصطفی(ص) العالمیة مشهد و قم در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی معتکف شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با دهه پایانی و ایام‌البیض ماه رمضان، طبق سال‌های گذشته و در راستای اجرای سنت حسنه اعتکاف جمعی از طلاب و روحانیون برادر غیرایرانی جامعة‌المصطفی(ص) العالمیة مشهد و قم به همراه جمعی از طلاب حوزه علمیه مشهد، در مسجد گوهرشاد حرم رضوی معتکف شدند.

بنابر این گزارش، این برنامه معنوی از 20 الی 22 تیرماه مصادف با ۲۴ تا ۲۷ ماه رمضان به مدت سه روز برگزار می‌شود که افتتاح این مراسم معنوی در مدرسه علمیه عالی نواب صورت گرفته و در ادامه طلاب به حرم مطهر رضوی مشرف شده و مراسم معنوی اعتکاف خود را آغاز کردند.

400 نفر از طلاب غیر ایرانی جامعة‌المصطفی(ص) العالمیة مشهد و قم و تعدادی از طلاب حوزه علمیه مشهد برای دهمین سال متوالی است که در جوار ملکوتی امام رضا(ع) معتکف شدند.

یادآور می‌شود، برنامه‌هایی همچون تشکیل حلقه‌های قرآنی و معرفت از جمله فعالیت‌های این برنامه معنوی است که در محل مسجد گوهرشاد، شبستان گرم حرم رضوی در حال برگزاری است.

captcha