فعالیت ۱۰ مهد قرآن در بیجار
کد خبر: 3343236
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

فعالیت ۱۰ مهد قرآن در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از فعالیت ۱۰ مهد قرآن از اول تابستان به‌منظور آشنایی خردسلان با مفاهیم قرآنی در شهرستان بیجار خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از فعالیت 10 مهد قرآن از اول تابستان به‌منظور آشنایی خردسالان با مفاهیم قرآنی در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد شش مرکز داخل شهر و چهار مرکز در سطح روستاها و شهرهای بیجار فعال هستند.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآن از اول تابستان در این مهدهای قرآن افزود: در هریک از مهدهای قرآنی شهرستان بیجار به طور میانگین 30 نفر مشغول یادگیری قرآن هستند.
مختاری‌نیا اعلام کرد: در این کلاس‌های قرآن آموزش حفظ جزء سی قرآن، روخوانی، الفبای قرآن، نقاشی با مضامین دینی و قرآنی و داستان‌های قرآنی  به خردسالان آموزش داده می شود.
وی کمبود اعتبار و تجهیزات را از عمده‌ترین مشکلات مهدهای قرآنی دانست و بیان کرد: با توجه به استقبال خانواده‌ها از این مهدهای قرآن نیاز است، تا هرچه بیشتر مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار یادآور شد: در حال حاضر 50 مربی آماده به کار و متخصص آموزش دیده در این شهرستان داریم که برای جذب آن ها نیازمند حمایت هستیم.

captcha