دوشنبه شب شهدا گمنام مهمان مردم بیجار هستند
کد خبر: 3353275
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

دوشنبه شب شهدا گمنام مهمان مردم بیجار هستند

گروه سیاسی: فرمانده سپاه ناحیه بیجار به میزبانی مردم و برگزاری آیین شبی با شهدای گمنام در حسینیه این شهر اشاره کرد و از همه دوستداران و پیروان راه شهیدان خواست در این مراسم حضوری پر شوری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حسین محمودی، فرمانده سپاه ناحیه بیجار نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران به ایثار و فداکاری رزمندگان و همه ایثارگران دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: بعضی گمنامی‌ها، نزد خداوند متعال، شهرت و افتخاری بی‌نظیر است.
وی افزود: روز دوشنبه نهم شهریور جاری کاروان شهدای گمنام از مسیر قروه – بیجار وارد شهر می شود و برنامه استقبال و گرامیداشت حضور آنان در بوستان سراب برگزار می شود.
محمودی از برگزاری برنامه های مذهبی، قرائت ادعیه و عزاداری در دوشنبه شب با همکاری مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) خبر داد و عنوان کرد: این پروانه‌های عاشق و فداکار، برای حفظ انقلاب، اسلام و راه امام راحل جان خود را در طبق اخلاص نهادند.
لازم به ذکر است؛ بنا بود این شهدا روز سوم شهریور به کشور بازگردند ولی به دلیل تقارن با جشن های میلاد امام رضا(ع) به هشتم شهریور موکول شد.
پیش بینی می‌شود، زائران و کاروان‌های راهیان نور که هم اکنون در منطقه کردستان حضور دارند همراه با مردم شریف استان در این استقبال باشکوه از شهدا شرکت کنند.
گفتنی است؛ کاروان شهدا قرار است پس از تشییع در سنندج از شهرهای دهگلان، قروه، سریش آباد و بیجار عبور کرده و سپس به تهران منتقل شوند.

captcha