تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در بیجار، قروه و سریش‌آباد کردستان
کد خبر: 3355730
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲

تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در بیجار، قروه و سریش‌آباد کردستان

گروه سیاسی: پیکر مطهر ۱۷ شهید گمنام که به تازگی در شمال عراق تفحص شده‌اند، شام‌گاه دوشنبه، نهم شهریورماه با حضور گرم مردم انقلابی شهرهای بیجار، قروه و سریش‌آباد تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، کاروان شهدای گمنام پس از مریوان و سقز، دیواندره، سنندج و دهگلان، شامگاه دوشنبه با حضور سیل عظیم مشتاقان، وارد شهرستان قروه شد و پیکر شهدا از چهار راه بوعلی تا میدان اتحاد قروه بر روی دستان مردم انقلابی این شهر تشییع شد.
کاروان شهدای گمنام همچنین، دیشب با ورود به شهر سریش‌آباد از ورودی شهر تا میدان شهدا توسط مردم همیشه در صحنه این  شهر تشیع شد. پیکر مطهر شهدای گمنام ساعت 9:30 نیز مهمان مردم بیجار شدندو پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا در بیجار به تهران منتقل شدند.
استان کردستان از دیروز میزبان گمنامان عاشقی است که در کردستان عراق تفحص شده اند و صبح دیروز در میان استقبال مردم متدین سنندج تشیع کاروان شهدا برگزار شد و ظهر نیز این کاروان معنوی به شهر دهگلان رسید.
این شهدای گرانقدر در عملیات‌های والفجر4، والفجر9، والفجر10 و نصر 7 به شهادت رسیده‌اند و پیکر پاک آنها در مناطق عملیاتی پنجوین، دربندی خان، چوارتا، بلفت و کرکوک کشف شده است.

captcha