برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در بیجار
کد خبر: 3355844
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

برگزاری دوره آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه کارکنان فرمانداری، اداره غله و سیلوی شهرستان بیجار از پانزدهم شهریورماه جاری در جهاد دانشگاهی مرکز بیجار برگزار می‌شود.

زهرا مرادی، مدیر جهاددانشگاهی مرکز بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های آموزش عمومی « فرهنگی – اجتماعی»  ضمن خدمت نظام آموزش کارکنان دولت که با هدف بالا بردن توان عمومی و فرهنگی کارکنان دولت و به منظور افزایش توان تخصصی و رشد فضایل اخلاقی، طراحی و برگزار می‌شوند، دوره آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم برای کارکنان فرمانداری شهرستان بیجار برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، ایجاد علاقه، توانایی و مهارت در خواندن به طور صحیح و روان قرآن کریم و اذکار نماز، با رعایت نسبی مخارج حروف زبان عربی و زمینه‌سازی جهت فراگیری فنون و آموزه‌های قرآن کریم است.
مدیر جهاد دانشگاهی مرکز بیجار بیان کرد: در این دوره آموزشی کارکنان با شرکت در جلسات آموزشی، توانایی نسبی روان خوانی قرآن کریم با تلفظ صحیح حروف متمایزالمخرج زبان عربی و نماز را پس از طی یک دوره 28 ساعته کسب خـواهند کرد.
وی در پایان یادآور شد: امید است همواره در پرتو معرفت و انجام دستورالعمل‌های انسان‌ساز و حیات‌بخش کلام‌الله مجید گام برداشته تا ان‌شاء الله برای پیمودن مراحل بعدی موفق باشیم.

captcha