افتتاحیه دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به تعویق افتاد
کد خبر: 3370691
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

افتتاحیه دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به تعویق افتاد

گروه هنر: بر اساس اطلاعیه دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به دلیل اعلام عزای عمومی از سوی رهبری یک روز به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل اعلام عزای عمومی از جانب مقام معظم رهبری مراسم افتتاحیه این جشنواره که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود به روزدوشنبه ششم مهرماه سال جاری موکول شده است.  
در این اطلاعیه آمده است: به دنبال فاجعه مصیبت بار منا و جان باختن شماری از حجاج هموطن، ضمن آرزوی نائل آمدن ایشان در شمار شهدای الهی و تسلیت به عموم بازماندگان، به اطلاع می رساند به دلیل اعلام سه روز عزای عمومی از جانب مقام معظم رهبری، دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با یک روز تاخیر برگزار خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است که بر این اساس برنامه های جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان تغییر کرده و پذیرش مهمانان و هنرمندان شرکت کننده در جشنوار روز یکشنبه پنجم مهرماه صورت می‌گیرد.
دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اعلام کرده است که مراسم افتتاحیه و شروع اجراهای این جشنواره دوشنبه، ششم مهرماه آغاز می‌شود و در نهایت مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان نیز روز پنج شنبه، نهم مهرماه برگزار می‌شود.

captcha