اجرای مانور تذکر لسانی در بیجار
کد خبر: 3385421
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

اجرای مانور تذکر لسانی در بیجار

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده سپاه بیجار از اجرا و برگزاری مانور تذکر لسانی در بیجار خبر داد و گفت: تذکر لسانی باید از خانواده‌ها آغاز و به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حسن عسگری، جانشین فرمانده سپاه بیجار شب گذشته،21 مهرماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، نیز از اجرا و برگزاری مانور تذکر لسانی در بیجار خبر داد و گفت: تذکر لسانی باید از خانواده‌ها آغاز و به فرهنگ تبدیل شود.
وی به برنامه‌های اجرایی در هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره و بیان کرد: اعزام مبلغان به مساجد و روستاها، اجرای مانور تذکر لسانی، نمایشگاه فرهنگی در راستای فریضتین الهی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه اول محرم، به صدا درآمدن زنگ یکی از مدارس به صورت نمادین در هفته امر به معروف و نهی از منکر(زنگ امر به معروف و نهی از منکر)، برگزاری همایش با حضور دهیاران و شوراها در تالار رجایی در راستای امر به معروف و نهی از منکر از برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در بیجار است.
عسگری بیان کرد: اجرای برنامه‌های ویژه برای کارکنان انتظامی و نظامی و قضایی در هفته امر به معروف و نهی از منکر، همایشی با موضوع حجاب و عفاف، آغاز مسابقات هفتگی امر به معروف و نهی از منکر، همایش اصناف و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی، همایش دانش‌آموزی در راستای اجرا و احیای امر به معروف و نهی از منکر و برنامه‌های متنوع دیگر از جمله برنامه‌های این هفته در بیجار است.

جانشین فرمانده سپاه بیجاراعلام کرد: هر کس بتواند فردی را با تذکر لسانی و گفتاری مناسب، معروفات را تذکر دهد و بدی‌ها را نهی کند در صورت اجرای صحیح این کار، جلوی ترویج منکرات گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مقوله‌های تربیتی شاخص و مهم در اسلام است، یادآور شد: تذکر لسانی از ابتدایی‌ترین و در واقع مهم‌ترین بخش امر به معرف و نهی از منکر است که باید در جامعه اسلامی به طور کامل اجرا شود.

captcha