فعالیت بیش از ۲۳۰ هیئت مذهبی در بیجار
کد خبر: 3385457
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

فعالیت بیش از ۲۳۰ هیئت مذهبی در بیجار

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از فعالیت بیش از ۲۳۰ هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد و گفت: این هیئت‌ها برای برپایی مراسمات دهه محرم آمادگی کامل را دارند.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، بیجار از فعالیت بیش از ۲۳۰ هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد و گفت: این هیئت‌ها برای برپایی مراسمات دهه محرم آمادگی کامل را دارند.
وی با اشاره به اینکه این شهرستان در سطح استان کردستان بیشترین هیئت مذهبی را به خود اختصاص داده است، افزود: شهرستان بیجار با داشتن بیشترین تعداد هیئت مذهبی در استان پیشتاز در عرصه دینی و مذهبی است.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا به نقش کلیدی هیئت‌های مذهبی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: هیئت‌های مذهبی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف داشته که با نظارت اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های مناسبتی را به بهترین نحو ممکن انجام خواهند داد.
وی اهداف این اداره را برای رسیدن به اهداف والای دینی و اسلامی را ترویج باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی، تقویت فعالیت‌های قرآنی برای تقویت بعد معنوی جامعه، تلاش برای ایجاد محیط فرهنگی در بیجار و کمک به رشد و شکوفایی جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان عنوان کرد.

captcha