آیین و سنن اسلامی تحت‌تأثیر هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار گرفته است
کد خبر: 3416482
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

آیین و سنن اسلامی تحت‌تأثیر هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار گرفته است

گروه سیاسی: امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه معیارهای فرهنگ منحط و مادی گرایانه غرب در جوامع اسلامی در حال نفوذ است، گفت: این امر موجب شده تا آیین و سنن اسلام تحت تأثیر هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، هشتم آبان ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره به اینکه اسلام جامع‌ترین و کامل‌ترین برنامه زندگی انسان‌ها بوده است، اظهار کرد: باید مسلمانان از نفوذ خرافات و بدعت‌ها در آموزه‌های متقن اسلامی جلوگیری کنند.
وی افزود: توجه به آموزه‌های اسلامی و عمل به مبانی مترقی اسلام از اموری است که باید همواره توسط مسلمانان رعایت شود.
ماموستاخدایی با اشاره به اینکه معیارهای فرهنگ منحط و مادی گرایانه غرب در جوامع اسلامی در حال نفوذ است، عنوان کرد: این امر موجب شده تا آیین و سنن اسلام تحت تأثیر هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار گرفته است.
وی به اهمیت سلام از دیدگاه اسلام و قرآن اشاره و بیان کرد: یکی از دستورهای اسلام در راستای ایجاد حاکمیت، صمیمیت و دوستی در جامعه سلام است و در سلامت روحی و روانی فرد و جامعه بسیار تأثیرگذار است.
امام جمعه سنندج اعلام کرد: در آیات و احادیث بسیاری بر ضرورت سلام کردن و احترام به هم نوعان تأکید شده است و باید مسلمانان همواره به این امر توجه داشته و تحت تأثیر تبلیغات دشمنان قرار نگیرند.
وی در پایان یادآور شد: باید با تمام توان از وحدت و انسجام بین امت اسلامی دفاع کنیم و با تکیه بر آموزه‌های اسلامی راه نفوذ دشمنان را ببندیم.

captcha