سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان برگزار شد
کد خبر: 3444309
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با حضور ۲۶ شرکت‌کننده در جوار حرم امامزاده ابراهیم(ع) زنجان برگزار شد.

لیلا صحبتلو، کارشناس امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در گفتگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با بیان اینکه سوالات این دور از مسابقات از کتاب ارزشمند «المیزان» انتخاب شده بود، اظهار کرد: ‌50 سوال مفهومی برای شرکت‌کنندگان تهیه شده بود که بلافاصله با در اختیار قرار گرفتن کلید تصحیح، این دور از مسابقات، تصحیح پاسخ‌نامه‌ها آغاز خواهد شد.


وی افزود:‌ در این دور از مسابقه مفاهیم قرآن کریم، 26 شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد 20 نفر شرکت‌کننده خانم و 6 نفر شرکت‌کننده مرد بودند و به لحاظ شهرستانی، طارم بیشترین آمار شرکت‌کنندگان در مسابقه را به خود اختصاص داده بود و در رتبه بعدی زنجان قرار داشت.


کارشناس امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، خاطرنشان کرد: این مسابقه از طریق فراخوان جهت شرکت علاقه‌مندان اطلاع‌رسانی شده بود و سن بالای 18 سال شرط حضور در این دور از مسابقه مفاهیم قرآنی بود.

captcha