مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف در زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3446184
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف در زاهدان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: مراسم افتتاحیه مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف پنجشنبه، ۲۱ آبان‌ماه در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: مراسم افتتاحیه مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف پنجشنبه، 21 آبان‌ماه در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این سری از مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و در رشته‌های حفظ در سطوح مختلف، قرائت ترتیل و تحقیق و اذان برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات طی روزهای 21 و 22 آبان‌ماه در اردوگاه فاطمة الزهرا(س) واقع در بلوار معلم زاهدان برگزار می‌شود و در آن بیش از 120 شرکت‌کننده از شهرستان‌های زابل، زاهدان، ایرانشهر، زهک، سرباز و چابهار  حضور دارند.
تدینی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات مهرماه سال جاری برگزار شد، بیان کرد: در سال‌های گذشته در دو گروه شکوفه‌ها و بالای 16 سال برگزار می‌شد، اما امسال ویژه قرآن‌آموزان بالای 18 سال است.

captcha