ثبت‌نام بیش از ۲ هزار کردستانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی
کد خبر: 3453752
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

ثبت‌نام بیش از ۲ هزار کردستانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی

گروه اجتماعی: مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از ثبت‌نام بیش از ۲ هزار نفر کردستانی در سایت سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: تاکنون دو هزار و ۵۰۰ نفر کردستانی برای شرکت در مراسم پیاده‌‌روی اربعین حسینی در سایت سماح ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود چهار هزار نفر در این مراسم معنوی ثبت‌نام کنند، افزود: بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان را شهرستان‌های قروه و بیجار تشکیل می‌دهند.
ناظمی‌جلال با اشاره به اینکه زائران کردستانی از مرز مهران، عازم کربلای معلی خواهند شد، اعلام کرد: علاقمندان با مراجعه به سایت سماح به آدرس samah.haj.ir برای ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.
وی با اشاره به مهلت ثبت نام در سایت سماح، اذعان کرد: مهلت مراجعه به سایت سماح جهت ثبت نام مقدماتی تا تاریخ چهارم آذرماه سال جاری خواهد بود و این مهلت برای زائران اربعین حسینی تمدید نخواهد شد و سایت مربوطه مسدود خواهد شد.
مدیرکل حج و زیارت استان کردستان یادآور شد: همچنین علاقه‌مندان با مراجعه حضوری می‌توانند با انتخاب کارگزار(دفتر یا شرکت زیارتی) جهت ارایه مدارک مورد نیاز که شامل گذرنامه، دو قطعه عکس زمینه روشن، مبلغ ۳۰ دلار برای گروه ۵ نفره و بالاتر و مبلغ ۴۰  دلار برای افراد انفرادی جهت روادید و مبلغ ۱۰۰ هزار  ریال برای حق ثبت نام  اقدام کنند.

captcha