برگزاری مراسم شب خاطره با محوریت شهید «محسن امیدی» در نهاوند
کد خبر: 3455625
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

برگزاری مراسم شب خاطره با محوریت شهید «محسن امیدی» در نهاوند

گروه اجتماعی: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری محفل شب خاطره با محوریت «سردار شهید محسن امیدی» در شهر فیروزان از توابع شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، مهدی ظفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، یکشنبه، اول آذر در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری یادواره ها و محافل خاطره گویی برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا امروز به عنوان یک اصل تلقی می‌شود.

وی افزود: در این راستا مراسم شب خاطره با محوریت شهید «محسن امیدی» با حضور خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همرزمان این شهید والامقام در روز یک‌شنبه، اول آذر همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر فیروزان برگزار می‌شود.

ظفری با تاکید بر حضور مردم شهید پرور فیروزان و روستاهای بخش خزل و به ویژه جوانان در این مراسم گفت: این مراسم به همت و همکاری پایگاه مقاومت بسیج «شهدای شهر فیروزان» و هم چنین پایگاه مقاومت بسیج «شهید آوینی روستای بره فراخ» برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اضافه کرد: جوانان باید با حضور در این محافل با مسیر زندگی شهدا آشنا می‌شوند و با شناخت راه درست می‌توانند بهتر ادامه دهنده خون پاک و مطهر شهدا باشند،

وی با اشاره به نقش «سردار شهید محسن امیدی» در دفاع مقدس بیان کرد: نقش «سردار شهید محسن امیدی» با فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همیاری دوستانش سپاه نهاوند را تأسیس کرد و مسئولیت جانشینی فرمانده سپاه شهر نهاوند را نیز عهده‌دار شد.

captcha