برگزاری مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآنی ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان
کد خبر: 3456428
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

برگزاری مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآنی ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآنی ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان امروز، سوم آذرماه در سنندج خبرداد.

حجت‌الاسلام سعید عسکری، معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآنی ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کردستان امروز، سوم آذرماه در سالن اجتماعات مرکز بزرگ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شرکت 62 نفر از طلاب و ماموستایان اهل سنت در این دوره از رقابت‌های قرآنی افزود: از این تعداد 32 نفر طلاب خواهر و 30 نفر طلاب و ماموستایان بردار اهل سنت تشکیل می‌دهند.
معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات قرآنی یک داور کشوری حضور دارد، بیان کرد: حبیب‌الله مهکام از داوران برجسته قرآنی کشور کار داوری این دوره از رقابت‌های را برعهده دارند.
وی با اشاره به داوران استانی در دو بخش بانوان و آقایان عنوان کرد: حسین عبدالملکی و تابه زر در بخش آقایان و ژاله حیدری مقدم و گلاله عربیان در بخش بانوان کار داوری این دوره از رقابت‌های قرآنی را انجام می‌دهند.
حجت‌الاسلام عسکری به رشته‌های قرآنی سومین دوره مسابقات قرآنی ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت اشاره و بیان کرد: این دوره از رقابت‌های قرآنی ‌در رشته‌های قرائت، حفظ، ترجمه و مفاهیم برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: نفرات برگزیده مرحله استانی مسابقات قرآنی به مرحله کشوری این دوره از رقابت‌های قرآنی که اسفندماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

captcha